RED TOUCH

Vücudun her parçası gibi cilt de zamanla yaşlanır.  Cilt yaşlandıkça kolajen ve elastin üretimi azalır. Bunun sonucunda ciltte gevşeme, kırışıklık, renk değişimi, lekelenme gibi durumlar meydana gelir. Cildi diğer organlardan ayıran özellik, dış ortama doğrudan temas etmesidir. Bu özelliğinden ötürü çevre faktörleri, özellikle de ultraviyole ışınlar nedeniyle de yaşlanan tek organdır. Bu nedenle cilt iki ayrı tür yaşlanmaya maruz kalmaktadır:

• Zamana bağlı yaşlanma,
  • Dış faktörler sebebiyle yaşlanma.

Hem yaşlanma belirtilerini durdurmak hem de cilt kalitesini arttırarak ciltte meydana gelen deformasyonları tedavi etmek için bir çok çözüm yolu olsa da burada önemli olan bunca alternatif  arasında güvenli ve etkili olanı bulmaktır. Günümüzde kollajeni gerçekten uyaran lazer olduğu klinik olarak doğrulanmış RedTouch teknolojisi ile cildin çok kısa sürede veya hemen daha gergin, daha düzgün ve daha genç görünmesini sağlamak mümkün olabilmektedir.

Red Touch teknolojisi, 675 nm dalga boyu ile ve yalnızca kollajen liflerini uyarmak için geliştirilmiş  olan ilk ve tek sistemdir. Bu dalga boyu, daha önce hiç kullanılmamış ve kollajen ile reaksiyona giren ilk dalga boyudur. Red Touch, doğrudan dermal yüzeyde bulunan kollajen bileşenine etki eder. Başarısının sırrı da buradan gelmektedir.

RedTouch ne tür tedaviler uyguluyor?

• İnvasif olmayan genel cilt gençleştirme (zamana bağlı yaşlanma + ışın nedeniyle yaşlanma), minimum damarlanma dahil
  • Cilt germe / doku rengi verme
  • Melasma dahil pigmentli lezyonlar