LEKE TEDAVİSİ

Pürüzsüz, canlı, ışıltılı bir yüz için güzelliğinize, gençliğinize gölge düşüren cilt lekelerine, size en uygun leke tedavisi ile veda etmek ister misiniz?

Cilt lekelerinden kimse hoşlanmaz. Ama tahammül edilebilecek derecede olanları, kapatıcılarla, makyajla bir nebze hafifletildiğimiz için bu tür lekelerle bir şekilde baş ediyoruz. Fakat her kadının hayali porselen gibi pürüzsüz ve lekesiz bir cilde sahip olmaktır.

Bir de gerçekten aynaya baktığında kişinin moralini bozacak, sosyal hayatını kısıtlayacak kadar rahatsızlık verecek derecede olan leke sorunları  var ki, düne kadar bu lekelerden kurtulmak o kadar kolay değildi. Neyse ki gelişen medikal teknolojisi ve cilt bakımında dermatolojik olarak geldiğimiz nokta, leke tedavilerinde imkansızı başarmamızı sağlıyor.

Kışın Leke Tedavisi İçin En Doğru Zaman

Lekeler; cildin canlılığını gölgeler, hasta bir simaya neden olabilir, yaşınızı olduğundan büyük gösterir. Kırışıklık yoksa dahi örneğin lekeli alan mimik kırışıklıklarının olduğu bölgelerde yoğun ise yaşlı mimik vermenize neden olur ki bundan rahatsızlık duyan birçok kişi fotoğraf çektirmekten hoşlanmaz, fotojenik olmadığını düşünür. Halbuki sorun, lekelerin yarattığı gölgedir.

Kış mevsimi, leke tedavilerinden faydalanmak ve gölgelerden arınmış bir cilde kavuşmak için en uygun mevsim. Güneşin ışıkları uzağımızda olduğu için iklimin müsait. Yazın, güneşin etkisi yoğun olduğundan leke tedavisi yapmayı önermiyoruz. Tedavinin yaz aylarından mümkün olduğu kadar önce tamamlanmış olmasın da yeni leke oluşumunu engellemek açısından önemli. Çünkü, soyularak yenilenen cildin üst katmanı, yeterli kalınlığa ve güce ulaşmak için zamana gereksinim duyar.  Daha çok evde olduğumuz şu günlerde, günlük yaşam da uygunken, cildi soymanın ve yenilemenin tam zamanı.