BABY FACE BEAUTY

Baby face işlemi leke tedavisi ve cilt yenileme alanlarında kullanımı sağlanan ve üstün başarı gösteren bir uygulamadır. Lazer ışınları ile deride yaklaşık 100 mikron çaplarında mikro-kanallar açılır. Daha sonra ise kişinin sorununa uygun olarak C vitamini, retinol, resveratrol, tranexamicacid gibi kök hücreleri bulunduran nano partiküller cilde yedirilir.

Böylelikle, hem lazer etkisi hem de ürünlerdeki antioksidanlar, parlatıcı ve aydınlatıcı etki sağlar. Bu işlemin diğer lazerlerden birçok farkı vardır. Öncelikle tedavi süresinin kısa sürmesi oldukça iyi bir özelliktir. 7-10 dakikada işlem tamamlanır. Ağrı ve acı olmayan bir işlemdir. Bu nedenle anestezi ihtiyacı olmaz. Kısa bir kızarıklık olması nedeniyle kişiler günlük yaşantılarına hemen dönebilir.

Bu işlemi yaptırmak isteyen kişiler, uygulamayı yapacak hekim tarafından konsülte edilerek daha sonrasında lazer modu ile cilde mikro kanallar açılır. Bu esnada cildin sorunu ne ise seçilen uygun farmesötik ürün hazırlanarak işlem yapılır. Baby face uygulaması 4-5 dakikalık lazer uygulamalarının sonucunda doktorlar tarafından tercih edilen ürün cilde sürülür.

Sürülme işlemi yedirilerek sağlanmalıdır. Cildi ürün emdikten sonra bariyerli olarak bazı kremler sürülür. Seanslar bu şekilde gerçekleştirilir. Kullanım alanları ise leke tedavileri, melazma, cilt yenileme, ince çizgi ve kırışıklıkları azaltma ya da önleme, antioksidan cilt bakımları, cilt tonu düzenleme, genişlemiş gözenek tedavileri gibi birçok alanda kullanılır.